17 Aralık 2007 Pazartesi

Bloglarınız Facebook'ta

Bloglarınız Facebook'ta


Blog yazılarımı nasıl Facebook‘a aktarırım diye mi düşünüyorsunuz? Bu yazı sizin için…

Blog salgınından sonra sıra Facebook‘ta. Facebook Türkiye’de artık eksponensiyel büyüyor. Facebook istatistiklerine bakıldığında birkaç gün önce Türkiye ağında 300,000 olan Facebook‘çu sayısı bugün itibariyle 500,000′e yaklaşmış durumda. Şimdi sıkı durun Türkiye’de yepyeni bir hizmet. Diyelim ki pekçok blogunuz var. Bu bloglarınızda mutlaka çok değerli bilgileriniz var ve bu blog bilgilerinizi Facebook‘a aktarmak istiyorsunuz. Sorun değil: Bloglarınızdaki tüm yazılarınızı Facebook‘a atmak çok kolay.

Aşağıda adım adım bloglardaki yazılarınızı nasıl Facebook‘a atacağınız anlatılmaktadır.

Bloglarınızı adım adım Facebook‘a aktarma
Adımlar
1 Adım Bir:
Facebook‘a giriş yaptıktan sonra “My Notes” kısmına gidiniz. More kısmından notes kısmına tıklayınız. Daha sonra my notes seçeneğine gidiniz.
2 Adım İki: Notes Setting kutusunda “Import a Blog” seçeneğini işaretleyiniz
3 Adım Üç: Blogunuzun URL adresini ya da RSS feed kısmını ilgili yerde giriniz. ‘ownership rights’ kutusunu seçtiğinizden emin olduktan sonra “Start Importing” linkine tıklayınız
4 Adım Dört: Facebook‘un doğru blog girişlerini bulduğundan emin olunuz. Daha Sonra sonuçlara göre “Continue” veya “Cancel” düğmesine basınız. Bu harici blog yazılarını Facebook içinden edit edemezsiniz.
5 Adım Beş: Blog yazılarınıza devam edin. Facebook otomatik olarak bloglarınızdaki yeni girişleri alacak ve profilinizde yeni notlar olarak ekleyecektir.

Hiç yorum yok:

 
>